BOL.COM

COMPANY CASE
(Case for Dutch-speaking students only)

Bol.com is geen online boekenwinkel meer, we zijn het grootste online retail tech platform van de Benelux met tientallen miljoenen artikelen. Toch staan we nog maar aan het begin. Met onze partners blijven we ons platform verbeteren voor onze klanten. Zo veranderen we samen retail om het dagelijks leven makkelijker te maken.  Bij bol.com leveren onze collega’s een unieke bijdrage om dit dagelijks leven makkelijker te maken. Vrijheid en verantwoordelijkheid zorgen ervoor dat we samen de volgende stap voor bol.com, het team, en onszelf kunnen vormgeven. Door te pionieren brengen we bol.com verder, met elkaar zijn wij verantwoordelijk voor deze gezamenlijke missie!    Bol.com is geen online boekenwinkel meer, we zijn het grootste online retail tech platform van de Benelux met tientallen miljoenen artikelen. Toch staan we nog maar aan het begin. Met onze partners blijven we ons platform verbeteren voor onze klanten. Zo veranderen we samen retail om het dagelijks leven makkelijker te maken.  Bij bol.com leveren onze collega’s een unieke bijdrage om dit dagelijks leven makkelijker te maken. Vrijheid en verantwoordelijkheid zorgen ervoor dat we samen de volgende stap voor bol.com, het team, en onszelf kunnen vormgeven. Door te pionieren brengen we bol.com verder, met elkaar zijn wij verantwoordelijk voor deze gezamenlijke missie!

De ‘typische’ bol.com’er bestaat niet. Bij bol.com geloven we in de kracht van collega’s met verschillende competenties, persoonlijkheden en expertises. Zowel strategische denkers, als doeners die dingen uitproberen, zijn bij ons meer dan welkom. Maar toch lijken we allemaal ook een beetje op elkaar. We doen het graag samen en zijn verbinders en teamdenkers. De bol.com’er heeft lef om nieuwe dingen te proberen en heeft een natuurlijk nieuwsgierigheid altijd te willen waarom we de dingen doen, zoals we ze doen èn durven dit te bekritiseren. We geven elkaar de ruimte om onszelf te zijn en fouten te maken, ervan te leren en door te gaan. Daarbij zetten we niet alleen de grote innovatieve stappen. We gaan juist ook graag voor kleine stappen die een fundamenteel verschil maken voor onze klanten en partners.


STATISTIEKEN

Sectoren: Marketing & Data Science
Vestigingen: 1
Man-vrouw verhouding: 59-41 %
Aantal werknemers: 2475
Aantal startposities per jaar: 60
Aantal stageposities per jaar: 200
Gemiddelde leeftijd: 34


CASE

Tijdens de case leer je de complexiteit van het werken binnen een bol.com innovatie-team kennen! In de case duip je diep in de data om daar de juiste inzichten uit te halen en deze te kunnen door te vertalen naar innovatie-initiatieven!